Welcome

Alexandra Saetran, sharedbyalex, h&m, london

Hei og velkommen!

Mitt navn er Alexandra Saetran, jeg er 23 år gammel og student. Jeg bor i London, en fantastisk by med mange muligheter!
Med et spark i rompa fra Line Kirkhus, er denne bloggen endelig oppe og går.
For tiden studerer jeg motejournalistikk på London College of Fashion- hvor jeg ender opp etter endt studie er jeg fortsatt usikker på.

På denne bloggen skal du få innblikk i livet mitt her i London, gatemote, stil, internships langs veien og generelt om mote. Det finnes flust med blogger der ute, men det stopper ikke meg! Håper du kommer tilbake til siden min…

Alexandra

Tagged , , ,

Leave a Reply

